Natuurlijk streeft Arja Thuiszorg altijd naar 100% tevredenheid. Maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg. In dat geval kunt u dit het beste eerst met ons bespreken. Wij zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet proberen dit op te lossen. Maak het dus altijd eerst bespreekbaar.
Een klacht kan te maken hebben met bepaalde handelingen, onjuiste bejegening, als u zich niet gehoord voelt, of met bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid van Arja Thuiszorg.
Arja Thuiszorg is aangesloten bij Zorgthuisnl (Branchevereniging). Komen wij er samen niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke, door Zorgthuisnl aangewezen, klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschillencommissie voor thuiszorgorganisaties, Stichting Zorggeschil.
PDF brochure Stichting Zorggeschil